yavuzselmmmm88 Kızlar 5 aylik bebegim yatıyordu bende labovaya gitmiştim kardeşi kafasına ıslak mendil paketini vurdu çok canım sıkkın bisi olur mu on tarafa vurdu hemen elinden aldım ama ilk engel olmadım emzirdim su gibi kustu nolur yardım edin
ahdkh8689 yavuzselmmmm88 canım.islak.mendil paketinden birşey olacağını düşünmüyorum ama bilemedim yinede geçmiş olsun
lydia91 yavuzselmmmm88 canım ıslak mendil yumuşak sonuçta bişey olmamıştır bence. Yinede içiniz rahat etmiyorsa 2 saat uyutmayıp takip edin kusma devam edecek mi, halsizlik huysuzluk vs olacak mı diye
Haticeryc yavuzselmmmm88 2 saat boyunca uyutmayın uyursa da ara ara uyandırın uyandırmakta zorluk yaşarsanız, çevreye normalden ilgisiz ya da kusma devam ederse götürün inşallah bir şeyi yoktur
cankuzularim yavuzselmmmm88 kız durkorkma ondan nolcak biz ne darbeler aldim🤣🤣 anlatsam aralığına laf ederler ama göz le kas arasında zarar vermekte üstlerine yok kızım doğduğunda oğlum 15 aylıktı daha 1 aylıkken hiç unutmuyorum kafasına bi sarıldi bide kız kucagimda elinden alana kadar kafası tirnakladi derisiyle beraber 🤦♀️😳 sonra kaç oyuncak fırlattı şimdi biri 15 biri 30 aylık ıkisi birbirine fırlatıo arada ben kaliom🤣
yavuzselmmmm88 ahdkh8689 bıngıldak tarafına vurdu canım kızarıklık fln yoktu ama kusunca endişe ettim fışkırır tarzda olursa diye yazıyor her yerde fışkırır nasıl onu anlamadım
_tospikannesi yavuzselmmmm88 canım endişe etme o kadardan bişey olmaz diye düşünüyorum emince fazlasını kusmuştur. Fıskırır dediği musluktan boşalıyor gibi kusma var o
ahdkh8689 yavuzselmmmm88 uyutma bir süre takip et cnm benim yeğenim beşikten bile düşürdü kardeşini illaki zarar veriyolar engel olamazsın oda çocuk kusma devam ederse sıkıntı diye biliyorum
yavuzselmmmm88 _tospikannesi yani ben engel olamazdim ona dimi kuzum çünkü yatıyordu geri yuttu fışkırır olsa yutamaz
yavuzselmmmm88 _tospikannesi bende okudum bingildak okadar korunaksiz yapı değil aksine kafayı korur fln yazıyordu
yavuzselmmmm88 _tospikannesi çok teşekkür ederim allah razı çok korkuyorum valla anne olunca insan vican azabı cektim
Melisskocamann Canım bebeğinde bir değişiklik oldu mu vurdu yere hafif dokun acırsa tepki verir doktora götürürsün ona göre sen yine de uyutma bir süre
yavuzselmmmm88 lydia91 paketini vurdu ama oyuzden bide bebekler güçlü oluyor oyuzden endişe ediyorum canım kendimi suçluyorum anlatamam
Melisskocamann yavuzselmmmm88 o zaman bişey yoktur sen dediğim gibi uyutma bir süre Allahım izniyle bişey olmaz kuzumuza
Melisskocamann yavuzselmmmm88 Allah sendende razı olsun canım ne demek her zaman elimizden geldikçe yardımcı oluruz
Melisskocamann yavuzselmmmm88 doktor kontrolüne gittiğimde doktor parmaklarıyla içe doğru bastırdı bişey olsa bastırmazdı sanırım
Haticeryc yavuzselmmmm88 kolay kolay bir şey olacak bir yapı değil ama bıngıldakta bir şişme var mı diye de ara ara kontrol edin bir kaç saat boyunca