Hazine_aykut benim boş bir odam vardı oraya uygun bir koltuk aldım. Bir tane üçlü bir tane tekli ve bir tane de puf. Bazali falan değil. Yatak oluyor sadece. Biri geldiğinde yatsın diye veya oturulsun diye. Bir senedir kullanıyorum memnunum. Biraz daha pahalı olup çok güzel takımları vardı. Yine alsam orayı tercih ederim bütçeme uyduğu takdirde