Melisasbasi doğduğundan beri bizim de problemimiz bu😔 6 aylık olduk ama hala ve hala gündüz uykulatı şanslıysak yarım saat, genelde 20 dakika falan. Hiç bir şekilde, hiç bir yöntemle uzatamadım ben malesef. Çaresini bilen beni de bilgilendirse ne sevinirim…