Partk aynı sıkıntılar bizde de vardı, doğduğundan beri mustela kullanıyoruz, 3 doktor da onu kullanmaya devam dedi. Şampuan ve bebe yağını kullandık bu aya dek, şimdi bebe yağını bıraktık vücut losyonuna geçtik, pişik önleyici krem de mustela, memnunum🥰