2ay19 günlük zaten hep savaşarak emiyordu hızlı akıştan dolayi, iki haftadır falan da gündüz bes dk emip bırakıyordu bugün neredeyse hiç emmedi kaka da yapmıyor böyle emmeyince. Gece emdiği için gece yapıyor uykusu bölünüyor geri de uyumakta zorlaniyo napicam çok yoruldum. Biberon almıyor doğduğundan beri, başta sütüm çoktu sağıp vermeyi denedim almadı. sagmayi bıraktım fışkırarak akmasindan dolayı sagdikca daha kötü oluyordu emerken zorlanıyordu oğlum şimdi de sütüm azaldı gündüz hiç dolmuyor göğüslerim gece sütüm oluyordu bir kaç gündür o da yok :( 2 ay kontrolunde doktor mama verirsen seni bı daha emmez minyon bı çocuk dedi ama o zaman hiç değilse emiyordu şimdi ne sütüm var ne emiyor çok üzgünüm ne yapicam bilmiyorum…