belosko27 Bayanlar emziriyorum ve idrar y enfeksiyonu oldum tatil diye hastaneye gidemedim evde ne önerirsiniz aşırı yanma ağrı sızı var 😔
ayzitumay20 belosko27 bana bi ilaç verdi süte geçiyormuş ama bebeğe zararı yokmuş evde değilim birazdan eve geçince size yazayım olur mu ayrıca bol su iç ve şeker tüketimini azalt dedi
Mirayasyanin_annesi Tarçınlı su iç surahijin içine at hatta karanfilin varsa iç dorttane de ondan köy gir çık iç bunsuyu atlatırsın
Mirayasyanin_annesi belosko27 kaynatma gerek yok musluktan doldur surahiye içinde kabuk tarcun bir tane üç dorttane de karanfil suyu bitmeden üstüne doldur
SbnmTlg Özel bölgenizi ılık suyla da yıkayın her wc girişinizde. Ilık su da rahatlatıyor. Birazcık sıcak da olabilir.