Merhaba hanımlar, bugün bebeğimin muayene günüydü. Bebeğim 4ay 11 günlük. Sütüm çok çok az geliyor bazı öğünler hiç yetmiyor . Birçok şeyi denedim ama maalesef yok yani . Bizde bir buçuk ay kadardir mama süt şeklinde gidiyorduk. Ama ben mama vermek istemiyorum çok fazla . Sordum doktora simdu ek gıdaya başlasam mi diye ,sorun yok dedi. Bana bir liste verdi . Yiyecek listesi ama benim anlamadığım, şimdi biz o yiyeceklerden her öğün verebilirmiyuz azar azar .nasil oluyor başlangıc