Kızlar kızım 4 ay 25 günlük,2.5 aylıkken başlayan bi biberon mama reddimiz var asla mama kabul etmemeye başladı uyumamaya başladı,ilk 2 aydan sonra sağarak vermeye başlamıştım zaten kızımla uğraşmaktan düzenli sağım olmadığı için o da bitti sağaamda içmiyordu içer umuduyla çöp oluyordu neyse ataktır dedim hatta yaşayan arkadaşlar var oluyorda geçer dedim 1 ay oldu yok 2 ay oldu yok bu süreçte çookk ağladım yıprandım bi tek uykusunda alıyordu günde toplasan 300-400 cc içiyor hala öyle ve gece uykum yok sırf içsin diye,2 ayda götürmesiğim doktor kalmadı hatta tam bu 2 hafta içinde 2.000lirayı aşkın para gitti içer umuduyla yapılıp dökülen boşa giden mamayı saymıyorum 2 güne bir mama alınıyor bunlar meselede değil iyi olsun ama maddi manevi yıpranıyor insan iyi olmamıza rağmen,bu son araştırmalara kadar her doktor bir şey yok dedi en son doktor reflü olabilir dedi alerji üstünde durdu ama kaka vs iyi Diyince reflüye ağıelık verdi ama alerjiyide gözardı etmesi ,mide filmi vs çekildi,uykusuzluğunu mama içerken tepinmeaini ufak kesik şekilde mama çıkarmalarını anlattım ve Evolvia RP mama verdi denememiz amaçlı sadece bu mama ,ek gıda vs verme sonuçlara kadar dedi ve yarın sonuçlar çıkıyor 4.ay kontrolünde 400 gram almıştı ona üzülmüştüm 3 gün önce tarttılar sadece 50 gram olmuş ve 1 ay olacak 1 ayda 50 gram 😓😓kahroldum resmen,inanır mısınız dua eder oldum inşallah reflüdürde çaresi çözümü vardır diye o derece durumum vahim bıraksam gün boyu içmez uykusu zaten açlıktan yok versemde tepiniyor kendini kasıyor onu böyle gördükçe bi yeri mi ağrıyoe diyorum bu reflüde çıkmazsa ne yaparım bilmiyorum doktor doktor gezmeye devam 😣😣😣bu durumu yaşayan var mı kızlar aranızda lütfen içimi rahatlatın