Kizim 8 aylik. Dogumum ve hamileligim kolay gecti. Ikinciyi düsünmüyorum. Onu saglikli ve edepli büyüteyim yeter. Ona iyi bir gelecek sunmak istiyorum. Hayat sartlari zor, ilerde isekleri olacak cocuklarin.. kardes güzel birseydir ama kardesizde olur.. etrafimda nice kardesleri olupda düsman olan var cok aci.. tek cocukda iyidir.. Dis hekimiyim.Yeniden isime dönmek istiyorum, rabbim olmayanlara versin.. cevremde olmayan iki arkadasim var sonra onlari görünce rabbim sana verdi onlarina yüzünü güldürsün diyorum… herkesin kendi düsüncesi tabiki.. baglatmaya gelince ben yurtdisinda yasiyorum türkiyeyi bilmem ama saglik sorununuz olmadigi sürece burda baglatilmiyor.. 4 sezeryan oldu o baska ama korunmak yerine baglatmak kötü