Bi an bende gaza geliyorum 😅bi anda olsun ikisi büyüsün zaten yıprandım tam olsun diyorum ,sonra yaşadıklarım aklıma geliyor zorluk vs usulca susuyorum eşimde istemiyor zaten 2.çocuk yürek kaldırmaz 😂bi 4-5 senemiz var sanırım ama senin fikirler ara ara aklımdan geçmiyor değil 😆