Sadece yeşilimsi sıvı var mukus veya kan yok bugün yeşillikte gidiyor gibi anne sütü+mama şeklinde besleniyor ama iştahsızlık var ve daha beslenmeye başlarken ıkınıyor kakasını yapmaya çalışıyor üşütmesinden şüphelendim. Önümüzdeki hafta rutin kontrolü var diye hemen doktora gitmedim şu koronanın artışa geçtiği dönemde sık sık götürmek de istemiyorum o yüzden kontrolümüzü beklemeyi düşündüm inşallah kötü bir durum yoktur