Merhaba kızlar oğlumun normalde bugün 6. Ay aşı vardı ben her aşı öncesi kontrole götürürm oglumu bugünde gittik herşey normal dendi ben idrarı koktugu için enfeksiyondan şüphelendim test yaptırdık enfeksiyon varsa antibiyotik dedi ama küçük değil mi daha birde enfeksiyon olup aşı olunca ne riski var bilen vardır