Tubad Bebegim 2,5 aylik ve doğduğu günden itibaren sadece mama ile besliyorum fakat son 3 gündür bebegim mama içmek istemiyor. Üç saatte bir 120 cc mama içen çocuk beş saatte bir 90 cc mamayı zor içiyor. Böyle sorun yaşayan oldu mu acaba ve nasıl atlattınız bu dönemi? Birde bebeklerinize kaç cc mama veriyorsunuz??
Merveedd Tubad atak haftası olabilir bebek nasıl isterse öyle yap derim bizde geçtik o dönemlerden benim bebeğimde biraz yapılı bebek bende 120cc veriyordum 3 4. Aylarda 150cc içiyordu 5 6. Aylarda 180 içiyoruz şimdi
baloglaninannesi Tubad bizimde ayni sekildeydi gecen hafta hala 120 cc icemiyor iri doğmasına rağmen çok iştahlı değil 4 kilo doğdu Su an 5500 2 ayda neden böyle bende çok üzülüyorum normal dedi dr ama iri doğan bi bebeğin az kilo alması kafamı karistiriyor
Tubad Sarelim 6 kilo. Doktorumuzun tavsiyesi ile 120 veriyoruz. Hatta 150 cc ye çıkarmamızı söylemişti 🤔
Sarelim Tubad o zamn şöyle yapın, kilo/56 çıkan sonuc alması gereken sut miktarıdır. İçer o zamn sureyi uzatın
Banuu Bnm kızım da 2 ay 10 günlük 120 cc içmesi gerekiyor 4 5 saatte bir ama bölük bölük içiyor nasıl ayarlıyor anlamıyorum tam 60 içiyor 60 bırakıyor 😂
Durununannesi11 Sarelim nasıl yani benim kızım 1 hafta önce 4040 grmdı onu 56 ya bölüyorum 0.71 gibi bişey çıkıyo 70 ccc mi vermem lazım
Tubad baloglaninannesi ben biraz önce mamasını degistirdim. Sma veriyordum doktor tavsiyesi ile hipp aldım 120 cc icti. Sizde bi deneyin mama değiştirmeyi.