Deletedmom510 Prima kullanıyoduk bu yaşına kadar artık kızım 14 aylık prima bütçeyi aşmaya başladı güzel uygun fiyatlı bebek bezi önerirmisiniz 🙏🏼
duygukoc Deletedmom510 bebeland kullanıyorum oğluma hem çok uygun hem sızdırmıyor internette fiyatı 45 tl diye gözüküyor ama bez şok marketin ürünü markette 25 tl
Nurnida07 Deletedmom510 migrosun bezi miniesi öneriyorum ince ve rahat hiç sorun yaşamadık 30 TL bile değil
Duhakutay Bebegim 1 aylik ipk gunden itibaren e bebegin kendi bezini kulkaniyorum hem cok uygun hemde gercekten 8 saate kadar cisi kalabiliyor asla sizdirmiyor ebebekte indirim var 2. Bez %30 indirimde kesinlikle tavsiye ederim asla pisman olmadim
duygukoc Deletedmom510 ben her gittiimde buluyorum ayrıyetten uygulamasıda var şok marketin indirp alışveriş yapabilirsiniz evinize getiriyorlar şok marketten
Gossipgirl14 Deletedmom510 hayır ben İnternetten sıparıs veriyorum. 4 paket 216 tane 129 lıra. Cok kullanışlı sızdırma kakayı dısa cıkarma felan hıc yapmadı 2. Ayından beri kullanıyorum suan 7 aylık🙋♀️
edsn1 Molfix çoklu alımlarda migrosta çok indirimli oluyor yarı yarıya neredeyse veya BİM’in kendi ürünü Jenny willy de gayet iyi ben hangisi indirimde denk gelirse kullanıyorum Prima,Molfix,Jenny willy 👍
Deletedmom510 Nurnida07 deneyeceğim çok teşekkür ederim benim evime marketler uzak o yüzden yakalayıp alamıyoruz
edsn1 Nurnida07 kimyasal olup olmadığını incelemedim ama kalınlığı hakkında çok kalın değil bence size öyle gelmiş açıkçası
esmerayes Deletedmom510 canbebe sleepy ve bimin bezi cok guzel ozellikle bimin bezini denemek icin almistim sevdim 😊 benim oglan ucuzcu saolsun pahali bez pisik yapiyo oglana 😂😂
Deletedmom510 duygukoc bak bunu bilmiyodum evimize kadar getiriyolarsa süper benim evime her yer uzak cok zorlanıyorum