tufey2017 Kızlar oğlum 8 aylık ama son bir haftadır sürekli ağlıyor kucakta durmak istiyor yanından beş dk kaybolamıyorum napmam gerek böle olan varsa naptı bi yardım edin lütfen
AlperenSevdeG tufey2017 yer yatağı yapıp yerde oylamayı denediniz mi. Benim bebegim 4bucuk aylık ama 1 2gün inat etti sonra oyalanmaya başladı yavaş yavaş bende mutfaga gidebiliyorum
BBM tufey2017 ay aynı benimki. Bizde tam 8 aylığız canim dönemsel bisey diye düşünüyorum ben. Yerde oyuncaklariyla bende yerde bile otursam kucagima gelmek istiyo tospa bide hareketlenmeye başladı benimki baya ayaktayken bacaklarıma sariliyo resmen al diye 😂
Pinque tufey2017 benimki de yedinci aydan beri sürekli kucak istiyo bi de sadece kucakla kalmıyo artık kucağıma alıp ben ayak duruyım istiyo dokuz aylık olduk bu arada, iki aydır böyle:(
tufey2017 AlperenSevdeG yaptım üstüne oyuncaklarını koyuyom onunla oynuyom ilgileniyorum ama yanında bi kalkmaya gör basıyor bağrığı napacam şaştım😔
tufey2017 BBM aynıyız apalayarak geliyor bacağıma sarılıyor al die türlü türlü oyuncak koysan da nafile 😫
Ahkukulivahkukuli tufey2017 bunun cevabını bilen yazsin nolur ya benimkide 5 aylık durmadan kucak istiyor baska bebeklere bakıyorum msasallah yerde oynuyorlar bizimki durmadan kucak istiyor hic bisey yapmıyorum evle alakali cok afedersiniz lavaboya zor.gdiiyorum
Julijuli Ahkukulivahkukuli benimkide öyleydi. bebek arabasını yıkayıp eve aldım wc mutfak nere gidersem yanıma getiriyorum öyle yapıyorum tüm işlerimi daha rahatladım tavsiye ederim.
Deletedmom414 tufey2017 benimki 6 aylık kucakta dikilcez yoksa çığlık kıyamet ısandım valla hiç bi iş yapamıyorum
Ahkukulivahkukuli Julijuli 5 aylık oturabilir mi? 6. Aydan önce desteksiz oturmak tehlikeli canım heleki uzun süre…
BBM tufey2017 aynen canım benimkide aynı bizi iyice tanıyıp biliyorlar kucagimizda olmak istiyorlar heralde keşfediyorlar falan ve dişler çıkıyor güven arıyor yavrucaklar biraz zor oluyor ama geçer diye önemsemiyorum ben şuan
Julijuli Ahkukulivahkukuli bebek arabasında tam oturur degil hafif yatar gibi tam degil o sekilde oturtuluyor bir sakıncası yok.tabi siz bilirsiniz yinede ama 5 ay uygun hafif oturtmak icin
Ahkukulivahkukuli Julijuli hm anladım canım evet o şekilde olabilir doğru teşekkür ederim önerin icin denicem
ElifkonunAnnesi tufey2017 bu dönemde hepsi böyle annesi, ayrılık kaygısı oluşmaya başladı artık bebeğinde ☺️ gittiğin zaman onu terk ediyormuşsun hissine kapılıyor ama birkaç ay içinde geçecek merak etme 😉