Bebeğim daha 1 buçuk aylık çok kustuğu için doktora götürdük ultrasonda herşey normal ama kan sonucunda karaciğer enzimleri yuksek cıkmış doktor 5 gün sonra tekrar kan alınacağını takipte olunacağını söyledi canım sıkıldı var mı benzer durum yaşayan.