50 günlük bebişim 3 gün önce gaz sancılarının bitmemesi üzere gece ana kucağında sallamak zorunda kaldık. Şimdiye kadar hep emerek uyurdu halbuki çocuğum. Artık nasıl hoşuna gittiyse uyumuyor sallanmak istiyor. 2 gündür uyumayınca tekrar ana kucağına koyup hafif salladım aglamyı kesti. Sallamayı bırakınca basıyor yaygarayı. Hep hayalimdi sallamadan çocuk uyutabilmek ama galiba Bnde sallayarak uyutabilenler kafilesine katılmış bulunmaktayım. Bnm anlamadığım bir gece de nasıl alıştı bu çocuk sadece 10 dk salladıgımız halde ve birde sorum nasıl unutturabilirim? Çünkü ayakta yada sallayarak uyutmanın az çok zorluğunu biliyorum