Dzeyy benim bebeğime de bu lavmanı vermişti Dr ama lavman sonrası bir hafta geçti yine kakasını yapamadı kızım sonra ben instagram da çocukhekiminiz die bir Dr var ona yazdım (daha önce de muayene olmuştuk memleketteyken kendisine tanıdığımız bir doktor yani) ne kullanabiliriz diye sordum o doktor kesinlikle çocuklara lavman önermiyorum dedi ya gliserın kansuk ya da spazmopanaljine die bir fitil önerdi gliserin kansuk biz de bulamadık ama diğerini kullanıyorum şimdi sabah verdim fitili akşama ancak kaka yaptı ama rahatladı hatta o gün baya sakindi ve uyudu sadece emmek için uyandı