[silindi] Bol bol havalandır. Dediğin gibi gümüş kalkan nemli bırakıyor. Silikon kalkan da baskı yaptığı için memeye rahatsızlık veriyor. Ben emzirdikten sonra hep havalandırdım. Madecassol , fito , zeytinyağı hangisi elime geçerse sürüyordum emzirmeden sonra. Birde oğlum artık 4 aylık olacak daha güzel kavrıyor memeyi. Önceden ucunu tutardı. Güzel tutturmaya çalış. Geçmiş olsun 🤲🏻