Hanımlar önceliklemerhaba oğlum 4.ayina girene kadar gündüz uykuları güzeldi genelde ayaktaydı arada uyurdu geceleri çok güzel uyuyordu şimdi ise gündüzleri hiç ayakta durmuyor sürekli süt içip uyuyor geceleri uyumamak için direniyor ne yapabilirim,bu durumu yaşayan var mı düzeliyor mu ?