tosbikannesiii egzama bu şekilde olmuyor aslında ama diyetteyseniz allerjik bi reaksiyon olabilir.
bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum. Losyon ve yağ kullanmayın kesinlikle. Doğru bilinen yanlışlardan biri de bu. Losyon ve yağlar belli bir aydan sonra kullanılmalı, onun öncesinde bebeğin gözeneklerini tıkadığı için kuruluğa, egzamaya, isiliğe sebep olabiliyor.
kullandığınız şampuanı da değiştirebilirsiniz. Mustelanın Stelatopia serisi nemlendirici özelliği yüksek bi seri. Atopik ciltler için zaten.