Benim bebeğim de çok kusuyor ekşimik şeklinde kusarsa emdikten belli bir süre sonra kustugu içinmiş yani midede hazmettikten sonra kusması demek.Bizim tahlil vs yapıldı reflü ya da süt alerjisi olabilir alerji testi negatif cıktı reflü ilaçları kullanıyoruz kesti gibi.Doktorunuz kan,idrar tahlili ve ultrason yapmalı.