Merveliya1 doktoruma da götürdüğüm de 5.5 da başlayabilirsin demişti ben biraz erken başladım söyledim de zaten bazen gec başlamak da sakıncalı bebekler bu sefer kabul etmeyebilir de demişti bende verdiklerimi söylemiştim bişey demedi hem en iyi bebeğinizi siz bilirsiniz hazır olup olmadığını anlayacak sizsiniz tadımlara başlayınca istekliyse devamını istiyorsa zaten hazırdır 😉