Ikrazumra19 Kizlar selam bu markanin urunlerini kullandiniz mi serumunu ve madeleb kremini merak ediyorum
Vanilya Ikrazumra19 Bende madeleb kullanıyorum. Çok memnunum. Tahriş yan etki asla yok ve cildime çok iyi geldi
Zeynepelam2020 Madeleb kremini kullanıyorum ama pek bi etkisi olmadı işte öylesine kullanmaya devam :))
Elisay Valla ben kullanıyorum bitmek üzere yeniden alacağım böyle mucizevi birşey yok yaraya iki kez sür kükürt kremi kurutuyor kuruyan yere beyazlatıcı sür hemen geçiriyor cilt yenilemede madelebin üzerine tanımam
Ikrazumra19 Elisay yuzunuz icin mi kullaniyorsunuz madelebi mesela nasil kac gunde bir kullaniyorsunuz
Elisay Ikrazumra19 hergün kullanıyorum yüzüme kullanıyorum sürekli kükürt kremini tüm sivilce çıkan yerlerime beyazlatıcıyıda aynı şekilde