3 aylik iğne kullanıyorum.
Bebegim doğumdan belli şuan yaşına değecek 20 gün sonra kaşık ağrım çok fazla sırtım kalcamin üst kısmı agrio hafif de koku hassasiyetim var . Umarım hamile değilimdir çünkü kızım zor bir bebek 2 yaşına gelsin istiyorum emziriyorum hemde .
Iğne kullanıp hamile kalan varmı aranizda