Bebeğim 6 aylık emeklemeye başladı ve uyutmakta çok zorlanıyorum, uzatıyorum sürekli emekleme pozisyonuna geçiyor ya da oturuyor, sürekli hareket ediyor uyumakta direniyor, uyumadıkca da daha da mızmızlanıyor, 5. Ayda uykumuz düzelmişti rahatca uykuya dalıyordu şimdi yine döndük sanki 4.aya huysuz mızmız bebek oldu ,kucağımda da ağlıyor , başına gelenler oldumu nasıl başa çıktınız, geçicimi bu dönem, ataktan dolayı derseniz atak haftasına da uymuyor