Mabelle 6 kasımda BİM’e sanayi tipi meyve sıkacağı geliyor piyasaya göre gayet uygun fiyatı almayı düşünüyorum kullanan var mı ?
T-24 Mabelle eğer bebek çocuk için kullanacaksanız o tarz sıkacaklar kullanışlı olmuyor ama kendiniz içinse tabiki olabilir belirli meyveler sıkabilir diye biliyorum
Yagmur1 Mabelle canım eğer düşünürsen elimde premier marka katı meyve sıkacağı var netten bakabilirsin alırken 250 TL ye almıştım 100 TL ye verebilirim 2 3 kere kullandım pek sevemedim
Mabelle T-24 yok kendim için alıcam sabahları çay içmemek için portakal mandalina sıkarım diye düşündüm malum kışta geliyor
Mabelle Yagmur1 makinenin temizliği zor oluyor diye duydum canım ondan el tipi istiyorum çok teşekkür ederim ama kararımı değiştirirsem msj atarım sana güzelmiş makinede baktım az önce