Babam dün gece ateşlendi hastaneye kaldirdik kanda korana testi pozitif cikti fakat tomagrafisi temiz babamin kronik rahatsızlığı var damarlari tıkalı ayrıca epilepsi hastasi hastaneler dolu olduğu için ilaç yazip eve gönderdiler. Çok korkuyorum bir şey olcak diye rahatsızlığı çok olup korana evde atlatan varmi