Durumommy muz demişler ama bı kere bızım basımıza geldı dr ye dedım ben muz yedım o yuzden mi hayır dedı bebek muz yerse o sekılde olur benım kızımda da süt alerjısı var ınan ıkı aya yaklastı hıc bısı yemıorum resmen bunaldım ark dısarı bıle cıkamıyorum gittiğim heryerde ıcecek yada tıyecekte var artık b..kunda boncuk arar oldum😂😂😂