Bebegim Kızlar bakarmısınız dün sağlık ocağıma gittim doktorumuz bebeğimin bıngıldagının küçük olduğunu vitamin damlasını vermememi şöyle ne yapmalıyım başına gelen var mı DHA önce bi post açmıştım ama yazan olmadı lütfen beni bilgilendirirmişsiniz
Zeynepeymen Bebegim hic bir bilgim yok cnm postun yukarda kalsn die yazıyprum umarım yardımcı olurlar gecmıs olsn
Nurdanhakan Bebegim tüm aile hekimleri Herkese aynı şeyi söylüyor bu korkulacak bişi değil d vitaminine zaten 15.gün başlanılır dozu azalıp bıraktırılır çok erken kapanmaması çokta geç kapanmaması gerekiyor ama panik yapmayın gelişimi mühim olan
betul benimde bebegimim ayni devit damlasini kullanmiyorum saglik ocagi kullanma dedi ne kadar gec kapanirsa o kadar iyimis
Eagil Benim bebegimin bingildagi hic yok muhtemelen dogum esnasında kapandi dr bas çevresi her ay 1 cm buyudugu muddetce sorun yok dedi d vitamini konusunu bilmiyorum ama
Nurdanhakan Bebegim rica ederim bende öyle bir panik yapmıştım çünkü bir yakınım doktor bana aynen böle izah etti ve rahatladım çok şükür gelişimid iyi gidiyor sizde gelişimini takip edin