songul91 bebegim 10 aylik ve yaklasik bir haftadir ishal ama gunde 3 4 kere yapiyo rengide normal atrsi falan yok sizce doktora gotureyim mi dis cikariyo bi yandanda
Karakiz songul91 dis cikarmada olur atesi ishali ama ishali artarsa dr goturun atesine dikkat edin yuksekmi diye grcmis olsn zor gunleri atlatacaksiniz