Kızlar yardımınıza ihtiyacım var 😔 oğlum 1 yaşına girdi şimdiye kadar çok şükür iyi geldik ama 9 gün oldu yaşına gireli sanki oğlumun yerine başka bir bebek bırakıp gittiler kafayı yemek üzereyim geceleri asla uyumuyo gece 3 oluyo tam uyudu diyorum hoop yine kalkıyo uykusunda ağlıyo gündüzleri çok huysuz sürekli eli havada birşeyler istiyo vermeyince kendini yerlere atıp ağlıyor. Bambaşka bir çocuk oldu 1 yaş sendromu denilen şey bu mu ne zaman biter😔 annemde sürekli calpol verelim bir yeri ağrıyodur diyo ama ağrı falan olmadığına eminim çok değişti neler yapmam lazım geceleri nasıl uykuya geçircem 😪 kendi kendine uyuyan bebeğim gitti yerine başkası geldi sanki. Şuan ağlıyo yine devrik cümleler kurmuş olabilirim kusura bakmayın arkadaşlar 😔