askanne10 bebek emer mi bilmiyorum ama çok araştırdım okudugum izlediğim kadarıyla emiyormuş 🤔 medikalden beslenme sondası edinmeliymişiz 5numara şansıma dışarı çıkamadım bugün heveslenmiştim oysa. Çünkü emzirmek ızdıraba döndü arrık 2 dakika emse 10dakika ağlıyor emmeyi bilmiyor ki zorlayamıyorum. Çok aktif değil güçsüz biberona öyle bir yapışıyor ki sorma gitsin biberonu böylesine emen bir bebe nasıl meme ememiyor aklım almıyor😩😡 sanırım bizimki onun rahatlığını istiyor. 😒