Can76 ya insan acaba ben mi bakamıyorum diye panik oluyorum doğduğundan beri var doğarken şu yutmuş du eve imza ile getirdim çocuğu mahvettiler 5.günü çıkardım bebeğimi ciğerlere inmemiş kanda enfeksiyon da yok hırıltısı var di şimdi uyurken değişik sesler ve horultu ya dondu .Serum fizyolojik ile çekim de yapıyorum halbuki