Arkadaşlar merhabalar daha önceki postlarımda meme reddi yaşadığımı napmam gerektiğini sormuştum fakat meme reddine yenik düştük bebeğim suan 5.5 aylık oldu. 2 aylıkken başlamıştı meme reddimiz oğlumla 3.5 ay boyunca cebelleştik fakat psikolojik olarak ben çok yoruldum ve artık emzirmeyi denemeyi bile bıraktım. Çünkü onun memeyi gördüğü an çığlık çığlığa ağlamasına artık tahammül edemiyordum. Doktorumuzun önerisi ile sağarak vermeye basladım zaten çaliştiğim için iki buçuk aydır günde 3 kez biberonla besleniyordu. Biberon meme reddi yapar biliyorum ama benim bebeğim biberonla tanışmadan bir ay öncesinde başlamıştı meme reddine. Mama reddi de buna eşlik etti. Bu sebepten iş başa düştü sağmaya başladım 2.5 ay öncesinde. Kullandığım hastane tipi pompam var kiraladık ameda ve bir tanede medela swing var çiftli sağım yapıyorum ama süt miktarım bir türlü artmıyor. Düzenli sağıyorum 3 saatte bir. Fakat en fazla 100 cc çıkıyor oda geceleri bebeğime yetmiyor. Solgar brewers yeast kullanıyorum galaktago damla kullanıyorum. Ne yapsam artar sütüm? sağarak süt verenler bana yardım edebilir mi?