ruzgar54_eber saatlerce emiyor ve asla emzik tutmuyo 5 dakika dahi tutmuyor kafayı yiyeceğim ne yaptıysam tutmadı geceleri heleki meme ağzından düşmüyor çıktığı an uyanıyor bende alışkanlık edinsin istiyorum emziği bu arada 2 ay 7 günlük oğlum🙏🏻🙏🏻
IKRA_21 ruzgar54_eber merhaba canım 5 tane emzik alan biri olarak yazıyorum. Kauçuklu emzik anne göğsüne yakin emzik kiraz uçlu emzik damakli emzik bakkal emziği 3 aya yakin denedim ama boş. Hiç birini almadı içimde avent ultra air kaldı burda bahseden çok oluyor ama iş isten geçti artık bizde 29 aydan selamlar
Arhan-Tansu ruzgar54_eber ben her marka her emzikten aldım 6 aylık hiç tutmadı halende tutmuyor malesef ☺️
Goktug1308 ruzgar54_eber tutmayınca tutmuyo canım 2 ay 13 günlük oglumda ne yaptıysam almadı her markayı denedim her yolu denedim yok almıyor sürekli memede buyüzden de gazımız hic gecmiyor
atlasmomy ruzgar54_eber genelde kiraz emzik tutuyolar 10 tane emzik denedim birtek genelde butun bebekler onututuyor
Reyhantemel50 ruzgar54_eber ruzgar54_eber tutmasın daha iyi. Benim oğlum tuttu ama meme reddi yaşadık emzik te. Şimdi bıraktrdım hep göğsümde. Asla kızmıyorum iyiki emzik emmiyor yoksa memeden uzaklaşacaktı
SinyorinA IKRA_21 benimki aventi de tutmadi tutmayacak olan hicbirini tutmuyor bence bizde 7aylik olduk artik 😊
ruzgar54_eber Goktug1308 evet sürekli kendisini kasıyor ve hiç rahat uyuyamıyor gece kendi uyanmadıkça emmiyor bende uyandırmıyorum ama uyandığı zaman birdaha uykuya dalana kadar memede sonra malum gaz sabaha kadar😔
Sirius-10 49 günlüğüz ilk haftadan beri deniyorum avent ultra air bide şeffaf olanını denedim yok oioi denedim yok en son bibs aldım kauçuk falan belki onu tutar diye o da yok.. tutmadı mı tutmuyor sanırım
Ediseymenatay ruzgar54_eber bir haftalık miydi neydi artık göğüslerim parcalanmisti sürekli emzirmekten sürekli sürekli emmek istiyordu inanılmaz bir şekilde emme asigiydi wee baby denedim tutmadi zorladım mecbur kaldım gece gündüz artık dayanamadım Philips avent ultra aldık somra onu da beğenmedi her ittiğinde ağzından bende geri tiktim 53 günlük oldu hala itiyor hala tikiyorum ağzına bı sure elimle tutuyorum öyle emiyor hatta gogsumu emerken ilk başta bı yokluyor plastik mi gercek mi diye 🤣 tutmayan bebek yok tutmadığı için zorlamaya kiyamayan anne var arkadaşım öyle derdi
mnnakanne Skoc bi kaç haftadır hiç denemiyodum temizlik yaparkn bianda aklıma geldi gittim verdim hemen tuttu hiçbişey ypmadım aslında😊
mnnakanne Skoc bide marka emzik silikon emzik felan tutar diyolar biz şuan bimin emzigini emiyoruz ve uyurken bile uyanana kadar cıkarmıyo emiyo ben almasam🥰
mnnakanne Skoc aynen cnm dene cogu cocuk zaman geçtikce alıyo etrafımda cok öyle 5 6 aydan snra emzik alan😊