Selam kızlar sizlere bir sorum olacaktı yardımcı olursanız sevinirim. İkinci bebeğime hamileyim ve 16 haftalık hamileyim pazar günü kanamam başladı rengi kahverengiydi hemen acile gittim ilaç iğne yazıldı ama yine de her gün doktora gittim kontrol amaçlı doktor bana plesenta da yani bebeğin eşinde kan olduğunu söyledi dikkat etmem lazımmış ve yatmam lazımmış ama ben çok korkuyorum bebim gibi olup sağ salim kucağına alan var mı ya da sonucu ne olur içime su serpecek Bi durumu olabilir mi lütfen yardımcı olursanız sevinirim