Birgul pnar92- ben ameliyat oldum emzirirken doktorum onu verdi.sknti olmaz zaten bitkisel.zorlamayin makat catlagi olur inanilmaz acili agrili bisey
nurelem pnar92- canım bebeklere yapılan lavmam var küçük bi tüp en iyi çözüm o 2 dkka içinde yapıyorsun
nurelem Bu zamana kadar yapamadıysan bu saatten sonra lavmandan başka şeyler kolay kolay fayda etmez canım, gebelik boyunca lavman yaptırdım , bebek lavmanı var direk çözüm
marimon Duphalac kullanın bence sezaryen doğum yaptım ve 4 gün çıkamadım tuvalete doktorum bunu verdi bitkisel olduğu için içtikten yarım saat sonra çıktım hemen
balcicegin_annesi pnar92- dimes marka kayısı suyu 2 bardak iç az yarım saat yürü sonra koşarsın ☺️ En etkili yöntemimdi doğum sonrasında
Tuqcenes pnar92- osmolak die bir sürüp var ondan kullanabilirsiniz saglik ocağından yazdirip alabilirsiniz
Papatyasevdalisi pnar92- bol su sabah ac karinla zeytinyagi yine ac karinla kuru kayisi yada saksamdab 1 bardak suyun icine birkac tane kuru kayisi koyun agzini tabakla falan kapatin sabaha kadr beklesin sabah icindeki kayisilari yiyin suyunu icin bide makarna pilav patates cok yemeyin
Papatyasevdalisi pnar92- benm kizim 5 yasini bitirdi 6 ayligindan beri neler cektik cok kotu bsy daha bu sene biraz rahatladi simdi udi hindi yagida veriyorum
Nisasaff Birgul inanılmaz güzel bi ürün sezaryen sonrası doktorum vermişti çok şükür hiç sorun yaşamadım anında çözüm
Mavilii Kavun da fayda ediyor ama sizinkine edermi bilmiyorum. Isterseniz fazla zorlamadan ya bitkisel bi surup alın yada lavman. Çünkü zorlayinca da cok kotu oluyo. Benimde olmustu bende cok çektım. Demir ilacı kullaniyomusunuz? Oda cok kabizlık yapiyo da
F-Betul pnar92- Aman diyeyim ihmal etmeyin yaşadıklarımı yaşasanız ( Allah korusun ) zamanı geri almak isterseniz. Çok zor gerçekten.