Dorukyasmin evet sarı renkte, enfeksiyon kapmış gibi bir akıntı oluyor. 3. gününde ve sonrasında gün aşırı ılık suda yıkadık biz ve beş dk kadar ılık suda bekletince, her defasında o sarı irin aktı gitti suya. Ben sadece kantaron yağı damlattım ve son günlerde, açık yara kalmadığında mavi hametan sürdüm. Mutlaka bir numara büyük bez kullanın ve bol dursun. Bezini sık değiştirin ve hep temiz tutun. Pipisine kaka bulaştığında da hep yıkadık biz.