Mom091 Glcnckr35 ben🙋🏻♀️ Sabah 4-5 gibi anca uyuyabiliyorum. Normalde gece 3 diyince bayılırdım. Hatta bir ara 12 de uyurdum. Kızımın gece uykusu saati ileri gittikçe benimki de gitti malesef uyuyamıyorum
Husley Al benden de o kadar . 4. Aya giricez uykularımız yok resmen. Uyuduğunda da ayakta sallanarak uyuyor. Sürekli sallanıcak. Durduğumuzda uyanıyor
Glcnckr35 Husley bızde 4 bucuk aylık oldukk sallanarak uyuyo oda 1 saat falan o uyufidugundada ben uyuyamıorum
Glcnckr35 Mom091 Aynen. Gunduz uyudugundada uyuyim diyorm ama yok her an uyancak hissi var sanırım o yuzden dalamıyorum uykuya