Kızlar öncelikle söyleyeyim bebeğimi doğduğundan beri sağarak veriyorum birtakım sebeplerden dolayı herneyse sütümde hep vardır ve var şükür 8. Aya giriyoruz ama hala 2 saatte bir bazen daha kısa sürede acıkıyor sütüm yarıyor yağlı kilo alımı güzel prematüre doğdu 1830 gr suan 9 kilodan fazla ama yok yani süt yetiştirmekte zorlanıyorum artık ek gıda falan gayda etmiyor napıcam ben bazen kafayı yicek gibi oluyorum sürekli süt sağıyorum sağarımda ama yetiştiricem diye strestli şekilde sağdığıyorum yani 8 aylık bebek 2 saatte bir acıkır mı ben büyüdükçe beslenme arası artar diye düşünüyordum