4,5 aylıkken mecburen traş ettirdik oğlumu, saçlı doğmuştu kuyruk olacak kadar gelişmişti ve yaz sıcaklarından pişik oluyordu, 3 numaraya kestirmiştik saçını, ondan sonra döküldü bir de tam zamanında kestirmişiz yoksa her yer saç olacaktı, şimdi 8 aylık tekrar kesilecek hale geldi hızlı uzadı ama artık kış olduğu için kestirmeyeceğim bir süre bebek lüleri gittiği için üzülüyorum ama acayip sık şu an saçı benimkinden bile gür