Benim oğlum 54günlük gaz sancılarımızdan dolayı çok huzursuz ağlıyo sürekli illa ki meme de susuyo emmeye başladığı zamn yarım saat emiyo ama gece uyku aralarında falan gün içinde de sürekli emdiği için yarım saat olmuyo .. bunun bi çözümü YÖK müdür acaba.. Var mı bizim gibi yapışık gezen 😁