Sevgili anne, babalar,
Bebişim 7 aylık artık ek gıdalara başladık tabi, ilk günden beri masaya oturduğumuzda onu da oturuyorum mama sandalyesine ve eline parmak elma, haşlanmış havuç, brokoli veriyorum. Bebeğim de istekli alıp emiyor, kemiriyor ama dişler yok ve çiğneyemediği için büyük parça koparır, boğaza kaçar diye çok korkuyorum. Arada da kaçıyor elimle hemen alıyorum ağzından. Siz nasıl ilerlediniz ?