Kucukkalbim Kızlar mikrodalga fırına ihtiyacım var bütçem çok fazla değil ev kredisi vs. ödediğimizden dolayı çok pahalı olmayan işimi gören önerebileceğiniz marka model neler ??
HazelK Kucukkalbim Ben siemens kullanıyorum gayette memnunum hem mikro dalgasından hem firinindan, herkese tavsiye edebilirim
Minikpandalarinannesi Kucukkalbim yani arçelikde ben 4 sene önce aldım 800 tl idi şuan fiyatı nedir bilmiyorum ama arçelikden öneririm
babygirlandmom Arcelik kullaniyorum memnunum butceniz ne kadar misal awox marka var misal uygun fiyatlı kullanan arkadaslarmda var
Kucukkalbim Minikpandalarinannesi Fiyatı baya yüksekmiş canım 4 yıl öncesi için güle güle kullan ama arçelik aklımda 👍🏻 modelini de yazarmısın 🤗
Sulebrk Kucukkalbim canım ben beko aldım tüm eşyalarımı çok şükür 3 buçuk yıldır tık etmedi mikrodalgamdan da çok nemnunum
Pelin55 Samsung digital ekranfi bizimki cok memnundum suan ne kadar bilmiyorum ama bi bakın ona isterseniz