Merhabalar anneler bi sorum olacak kızım anne sütü artı mama olarak besleniyordu ek gıdaya da Başladık günde 2 defa formül mama içiyor kaşık biberon kullanıyordum hep memeden tam kesilmesin diye gece çünkü sadece meme emmiyor şuan diğer biberona geçersem memeden kopma olur mu ? Çünkü artık onu usandıracak zaptedemiyoeum kaşık biberonda uzanmadan biraz zor oluyor eşim diğer başlığı takta ver ona dedi ama ben ya memede koparsa diyorum