[silindi] basta yapıyodu bu 2 aydır bir gün yapıyo diğer gün yapmıyo yada 2 gün yapmadığı oluyor. Doktor normal demişti mamadan veya annenin yediklerinden olurmus bana 10güne kadar kaka yapmaması normal dediler bebeklerde olabilir demişlerdi ama bizim genelde dediğim gibi en fazla 2 3 gün yapmadığı oluyor. Bildigim kadarıyla her mama her bebege göre değişir iş bazısının ciddi kabız yaparmıs veya kustururmus. Biz sıkıntı yasamadık şükür kilo alımında gayet iyi