Merhabalar güzel anneler biz 3 ay 22 gün olduk. Uykularımız zaten götüydü. Dün den beri daha da beter oldu. Uyumadan önce çığlık çığlığa oluyoruz. Ayrıca daha az uyumaya da başladı. İnternette baktım 4. Ay uyku gerilemesi yazıyor. Bunu yaşayanlarınız var mi. Yaşadıysanız nasıl atlattınız tecrübelerinizi bizle de paylaşır mısınız?