Herkese merhaba anneler,
Benim oğlum 43 gün küvözde kaldıktan sonra çok şükür evine döndü. Fakat karın spazmı çok fazla ve kolik derecesinde ağlıyor. Doktor damla ve probiyotik verdi faydası çok az. Bana yardım edin ağlamasın artık 😢 ne yapabilirim doğal yollarla rahatlaması için önerilerinize ihtiyacım var