Berfin_kayacan Anneler ben mop almak istiyorum ama yorumlarda kovası felan küçük yazmışlar acaba sorun oluyor mu herkesin ki mi öyle nasıl kullanışlı mı memnun musunuz?
Sevgilimmm Berfin_kayacan bence spreyli mop alın aşırı pratik birşey. Bu da sonuçta Vileda gibi vakit kaybettiriyor. Ben de Vileda kullanıyordum evim büyük olduğu için çok uğraştırıyordu. Ama spreyli mop aldım çok memnunum
Fatmanurr Berfin_kayacan bunun aynısını aldım hepsiburada dan 70 TL ye geçen ay. İlk bir hafta çok güzeldi elim kolum oldu anneme ve kayınvalidemede aldık çok beğendik fakat bezlerini taktığınız başlıkta bezi tutan tırnaklar var 2 si kırıldı maalesef kullanılamaz durumda şu an. O yüzden iyi bir marka almanızı tavsiye ederim.
Zeynep2020 Bu markayı kullanıyorum ve çok memnunum. Annemde aldı benden sonra hatta. Kovası küçük değil, hatta bence boyutu çok ideal hantal değil, banyoda yer kaplamıyor.
HanifeAskr Bunu almak yerine spreyli mop daha rahat kullanılıyor bence özellikle çocuklu anneler için
Bnbalkan Spin mop aldım 75 tl harika ufak kovası evi tertemiz yaptı misafirler gitti hemen bi paspas daha resmen ev parladı. Memnunum tavsiye ederim vip Ahmet en iyisi ama pahalı yani bunlar da iyi🥰